Uzyskaj odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot

Zadzwoń do nas:

600-521-458

logo

ul. Zabrska 14 / 14

40-083 Katowice

Lufthansa odszkodowanie za odwołany lot

Potrzebujesz pomocy?

Nasza firma pomaga pasażerom linii lotniczych w uzyskaniu należnego im odszkodowania za odwołany lub opóźniony lot. Została stworzona przez praktyków rozumiejących potrzeby Klientów.

Lufthansa odszkodowanie za odwołany lot

Rozporządzenie WE 261/2004 uprawnia do roszczenia finansowego odszkodowania w wysokości nawet do 600 EURO w przypadku opóźnienia lotu przez Lufthansa (duży przewoźnik europejski) lub w sytuacji, kiedy pasażer nie został wpuszczony na pokład, z powodu zbyt dużej ilości sprzedanych biletów w porównaniu do miejsc w samolocie. Kiedy Twój rejs został opóźniony o więcej niż trzy godziny, możesz starać się o rekompensatę od 250 do 600 EURO w zależności od trasy, na jaki został wykupiony bilet. Samodzielne uzyskanie gratyfikacji finansowej od tak dużego przewoźnika może być bardzo dużym wyzwaniem, dlatego oferujemy pomoc podróżującym z Lufthansa w złożeniu wniosku o rekompensatę, kontakt z liniami lotniczymi oraz prowadzenie negocjacji w przypadku zaistniałych trudności. Odszkodowanie za odwołany lot, Lufthansa powinna przyznać w sytuacji, kiedy nie zdąży z odpowiednim wyprzedzeniem poinformować pasażerów o zmianach. Musi to zrobić, na co najmniej 14 dni przed planowanym wylotem. W sytuacji, kiedy wystąpiły wyjątkowe okoliczności – zmiana warunków pogodowych, destabilizacja polityczna, nie przysługuje odszkodowanie za odwołany lot od Lufthansa.

Reklamacja za odwołany lot w Lufthansa

Wniosek o reklamację za odwołany lot Lufthansa należy składać, kiedy lotnisko startu lub lotnisko lądowania znajduje się na terenie Europy, a także, kiedy opóźnienie startu samolotu lub zmiana dnia wylotu nie zostały spowodowane nadzwyczajnymi okolicznościami. Np. awaria maszyny – nie jest wyjątkowym warunkiem. Pasażer może złożyć reklamację za tego typu zdarzenie, w ciągu roku od planowanego połączenia. Jednak takie działanie dla osoby, która nie orientuje się za dobrze w przepisach, może być bardzo skomplikowane. Tu z pomocą przychodzi nasza firma, która posiada duże doświadczenie w pracy na rzecz klienta, w celu uzyskania odszkodowania. Warto, aby pasażer zachowywał wszystkie dokumenty związane z podróżą – bilet, kartę pokładową, potwierdzenie rezerwacji, paragony i faktury w celu uzyskania odszkodowania za opóźniony lot Lufthansa. Zapisać dane rejsu, wraz ze swoimi danymi osobowymi, danymi linii lotniczych oraz z numerem konta i opisem przyczyn opóźnień, odwołania startu. Informacje zamieszczone we wniosku należy przesłać do działu reklamacji.

Jeśli cała procedura wydaje Ci się za trudna, nasza firma może wystąpić o dobrowolną wypłatę odszkodowania od Lufthansa w Twoim imieniu. Ty zaoszczędzisz ceny czas i zyskasz należne Ci pieniądze.

Odzyskaj pieniądze!