Uzyskaj odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot

Zadzwoń do nas:

600-521-458

logo

ul. Zabrska 14 / 14

40-083 Katowice

Odszkodowanie za odwołany lot

Potrzebujesz pomocy?

Nasza firma pomaga pasażerom linii lotniczych w uzyskaniu należnego im odszkodowania za odwołany lub opóźniony lot. Została stworzona przez praktyków rozumiejących potrzeby Klientów.

Odszkodowanie za odwołany lot

Sprawne połączenia lotnicze są dogodnym ułatwieniem dla osób zmierzających na konferencje, do pracy za granicą oraz na wakacje. Chcesz dotrzeć tam szybko i punktualnie. Jednak zdarzają się sytuacje, kiedy lot zostaje unieważniony, a Twoje plany pokrzyżowane. W takiej sytuacji może pojawić się stres i niepewność oraz obawa. Powstaje też pytanie – jakie mam prawa jako pasażer, czy mogę otrzymać odszkodowanie za odwołany lot?

W sytuacji, kiedy linie lotnicze poinformują o zmianach w rozkładzie lotów samolotem w czasie krótszym niż 14 dni, masz prawo ubiegać się o świadczenie odszkodowawcze. W takiej sytuacji pasażerom przysługuje prawo do opieki, mogą skorzystać z innego połączenia w najbliższym możliwym terminie lub też ubiegać się o zwrot kosztów biletu. Przewoźnik, według prawa, musi zwrócić koszt zakupu biletu w ciągu 7 dni. Mamy doświadczenie w doradzaniu klientom różnych linii lotniczych, którzy starają się o rekompensatę od przewoźników, a nasze działania skutkują uzyskaniem należności przez podróżujących.

Co zrobić, gdy linia lotnicza odwołała lot?

Jeśli linie nie poinformowały Cię o zaistniałej sytuacji lub zrobiły to za późno, odwołany lot daje prawo do odszkodowania. Przewoźnik musi wykazać, że dopilnował tego obowiązku. Trzeba pamiętać, że przyznanie rekompensaty finansowej nie należy się w przypadku wyjątkowych okoliczności tj.– niekorzystnych warunków atmosferycznych czy destabilizacji politycznej. Samodzielne odzyskanie odszkodowania może być trudnym zadaniem, dlatego nasza firma oferuje klientom linii lotniczych swoją pomoc.

Kiedy linie lotnicze odwołają lot, możesz:

  1. Skorzystać z zaproponowanego alternatywnego rejsu w najbliższym możliwym terminie lub dogodnym dla Ciebie.
  2. Uzyskać zwrot kosztów zakupionego biletu.
  3. Złożyć wniosek o gratyfikację finansową – należy przygotować dokumenty, paragony, potwierdzenia płatności. Warto uzyskać pisemne potwierdzenia świadków opóźnień, np. obsługi lotniska. Złożenie wniosku dokonuje się u przewoźnika, u którego zakupiliśmy bilet wraz z dołączonym pismem dotyczącym sprawy. Jeśli odszkodowanie za odwołany samolot nie zostanie uwzględnione, można złożyć reklamację do Komisji Ochrony Praw Pasażerów (Urząd Lotnictwa Cywilnego). Brak znajomości przepisów, trudności ze zredagowaniem pisma, mogą być dużą uciążliwością, my oferujemy pomoc w kontaktach z liniami lotniczymi i uzyskaniu odszkodowania. Dzięki temu, Ty jako pasażer oszczędzasz czas i możesz spokojnie zająć się zaplanowanymi aktywnościami, a nasza firma zajmie się wszystkim za Ciebie.
Odzyskaj pieniądze!