Uzyskaj odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot

Zadzwoń do nas:

600-521-458

logo

ul. Zabrska 14 / 14

40-083 Katowice

Odszkodowanie za odwołany lot w Wizzair

Potrzebujesz pomocy?

Nasza firma pomaga pasażerom linii lotniczych w uzyskaniu należnego im odszkodowania za odwołany lub opóźniony lot. Została stworzona przez praktyków rozumiejących potrzeby Klientów.

Odszkodowanie za odwołany lot w Wizzair

Jedna godzina, druga godzina, kolejna i tak czekasz w nieskończoność na lotnisku na swój przelot. Opóźnienia lotów Wizzair zdarzają się, jednak czasami są one szczególnie niedogodne. Występują też odwołania lotów, które bardzo wpływają na plany pasażerów. Wizzair, który jest przewoźnikiem obsługującym tysiące podróżnych, bardzo popularnym w Europie Środowej i Wschodniej, oferuje bilety w korzystnych cenach. Nieduże koszty oraz przystępny standard podróży, skłania podróżnych do korzystania z przelotów tej linii. W przypadku trudności ze startem, Wizzair zapewnia swoim pasażerom pomoc oraz inne udogodnienia, które mają sprawić, że oczekiwanie stanie się bardziej komfortowe. Odszkodowanie za odwołany lot jest możliwe w ramach biletów kupionych w Wizzair. Jednak nie zawsze jest to proste zadanie, linie lotnicze zazwyczaj nie śpieszą się z wypłatą rekompensat. Nasza firma podejmuje działania za pasażera, zajmujemy się dokumentacją i kontaktem z przewoźnikiem. Dzięki naszym działaniom, podróżujący może spokojnie zaoszczędzić czas i liczyć na należną mu gratyfikacje od linii lotniczych.

Wizzair - reklamacja za opóźniony lot

Wizzair wypłaca gratyfikację finansową – kiedy nie powiadomi o usunięciu rejsu z rozkładu, na więcej niż 14 dni przed planowanym wylotem, a także nie wystąpią nadzwyczajne warunki pogodowe. Odszkodowanie za opóźnienie lotu Wizzair jest możliwe w sytuacji, kiedy opóźnienie lotu jest dłuższe niż 3 godziny. Kwoty mogą wynosić od 250 do 600 EURO, w zależności od długości trasy. Wysokość rekompensaty może ulec zmniejszeniu, jeśli firma zaproponuje nowy rejs, gdzie różnica między godziną podaną w rezerwacji a nową godziną nie przekracza dwóch godzin. Odpowiednio na trasie 1500 km – 3500 km – trzech godzin, a na trasie ponad 3500 km – czterech godzin. Pomagamy pasażerom odnaleźć się, w niejasnych przepisach i walczymy dla nich o należne im pieniądze. Warto zwrócić uwagę, że kiedy Wizzair wykona odwołany lot, odszkodowanie może nie zostać wypłacone, jeśli zaistniały uzasadnione warunki. Przewoźnik reklamacji za opóźniony rejs, może nie uwzględnić, kiedy zaproponuje alternatywny start podróży w przystępnych godzinach dla pasażera. Zasady oraz przepisy regulujące przyznawanie rekompensat, mogą wydawać się skomplikowane, dlatego nasza firma oferuje pomoc w skutecznym egzekwowaniu od linii lotniczych praw pasażerów. Pobieramy wynagrodzenie, jedynie w przypadku pozytywnie sfinalizowanego procesu dla klienta.

Odzyskaj pieniądze!